czwartek, 11 sierpnia 2016

Pewne przemyślenia.

Witam wszystkich.Chciałam podzielić się z Wami pewnymi przemyśleniami.W czasie trwania bazarku pewna miła Pani Krysia napisała do mnie maila z zapytaniem ,a co ty Kwiaciarenko potrzebujesz dla siebie.Jakie masz potrzeby.I wiecie co .Najpierw mnie zamurowało ,potem się zastanowiłam i odpisałam że nie mam żadnych,po za tymi zwykłymi w postaci posiłku,ubrania itp.Owszem napisałam Pani Krysi o drobnym marzeniu,które chodziło mi od roku po głowie ,ale jak zwykle zepchnęłam je gdzieś daleko w zakamarki pamięci i już .Jako że najlepiej myśli mi się przy sprzątaniu,kiedy cicho i nikogo nie ma ,to zaczęłam zastanawiać się rzeczywiście nad sobą i swoimi potrzebami,o czym marzę i czego do szczęścia mi potrzeba.Przez te 8 lat ,kiedy zajmuję się zwierzętami nie bardzo myślałam o sobie .Najczęściej to Wy myśleliście o mnie przed Swiętami,kiedy przychodziły paczuszki a w nich łakocie lub własne twory artystyczne i taka zawsze szczęśliwa byłam .Tak naprawdę to nawet moja rodzina zapominała o mnie w czasie tak pięknych  Swiąt jakimi jest Boże narodzenie.Znowu smędzę ale tak już mam.No więc tak chodziłam i myślałam ze 2 dni.Dalej byłam przekonana że niczego nie potrzebuję.Ale kiedy otworzyłam szafkę a z niej wypadły farby i drewniany aniołek,to dopiero mnie olśniło i aż mi się zrobiło gorąco i dosłownie stan zakochania ,po prostu motyle w brzuchu.Tak naprawdę bez Was się nie da ale to taka luźna prośba ,kto zechce to pomoże,słowem,groszem materiałem,pomysłem.Kiedyś napisałam w jednym z postów że będę bardzo szczęśliwa nawet gdybym miała sobie to szczęście narysować.Problem w tym że dotarło do mnie po jakimś czasie że nie potrafię rysować i tak naprawdę sama niewiele mogę zdziałać bez pomocy innych,życzliwych mi ludzi.Tak się zastanawiam czy o tym pisać,ale takie to wszystko realne mi się wydało i takie osiągalne.W każdy razie będzie to na zasadzie kija i marchewki.O tym jutro .Padam na twarz a trochę się atmosfera podgrzeje.Do jutra moi mili a może ktoś spróbuje zgadnąć.Spore przedsięwzięcie związane z remontem.Może ktoś zgadnie.Podpowiedź to farby,płótna ,serwetki,....

2 komentarze:

  1. decoupage? decopatch? malowanie uzywajac tych, no jak im tam, takich matryc? czasu malo a pomyslow kupa!

    OdpowiedzUsuń