czwartek, 15 sierpnia 2013

Kocie sierotki do wzięcia. Jak Wam pisałam wcześniej 5 kocich sierotek czeka na nowy dom plus jedna  która została podrzucona następnego dnia.Rozsyłajcie kochani zdjęcia morze uda się znaleźć im kochające domy.Kocięta są zdrowe ,podejrzewam że mają około 8 tygodni ale pewności nie mam.Przedstawiam Wam.

Bardzo milutki chłopczyk






niezwykłej urody panienka





Dziewczynka jak malinka




I następne maleńkie panienki





Koteczka ta jest nieco starsza,puchata kulka,leczę jeszcze oczka,za chwilę będzie ok.

na koniec moja gromada.






to oczywiście nie wszystkie moje pociechy.
Poproszę o kontakt mailowy kwiaciarenka1@o2.pl.
Po za tym 8 chłopaków zostało pozbawionych męskości,bajzel remontowy w toku.Oj ciągnie się to wszystko w nieskończoność.Na dziś wystarczy bo was głowa rozboli.





16 komentarzy:

  1. Przepiękne są, powysyłamy fotki..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne ostatnio wzięliśmy dwa małe u nas na wsi jest dużo też do rozdania.Pozdrawiam mam nadzieję że znajdą się chętni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wysyp niesamowity,Jutro lub pojutrze dojadą jeszcze trzy z lecznicy.

      Usuń
  3. Przepiękne, banerek z linkiem wstawię u siebie jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
  4. pokażę je na blogu i facebooku, mogę je też poogłaszać na portalach adopcyjnych, jeśli pozwolisz. Masz więcej zdjęć? Im więcej zdjeć, tym większe szanse dla maluchów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro wstawić więcej zdjęć.

      Usuń
  5. witaj Kwiaciarenko :-)
    cieszę się ze się pojawiłaś ,
    fajne te kociaki :-)
    pozdraiwam życząc wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie gromadki super!Trzymam kciuki za nowe domy dla nich;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kwiaciarenko dawno się nie odwiedzałyśmy śliczne te kociaki no ale za dużo fakt w następnym poście ogłoszę a będzie to gdzieś za 2 tygodnie jak je będziesz je miała na zbyciu daj znać proszę serdecznie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła gromadka. Sama słodycz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłabym wszystkie, a nie mogę nawet jednego. Taki los. Ale popytam. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale slicznotki! Mają dobrze, że do Ciebie trafiły, masz dobre serce. Może ktos je przygarnie. U mnie na wsi też ciągle bezpańskie psy i koty.Ludzie są okrutni. Ja przygarnęłam trzy psy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    p.s. Czytając o Tobie, to zupełnie jakbym czytała o sobie:) Pokrewne z nas dusze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. stworzyliśmy stronę adopcyjną dla tych kociaków- teraz tylko proszę o fotki
    https://www.facebook.com/pages/Adoptuj-kotka/580847401978170?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałą masz gromadkę, ja jestem kociarzem na maxa, gdzie mogłam przynajmniej jednego wetknęłam futrzaka, ale to niekończąca się historia. Marzy mi się dom z podwórkiem i takie stadko i wiem że tak będzie, ale na chwilę obecną 3 futrzaki to max :o))) aby dało się poruszać ;o) na moich metrach kwadratowych.

    Pozdrawiam i zaglądam tu do was.
    Ania

    OdpowiedzUsuń