czwartek, 27 lipca 2017

Trochę przykro

Szarik nowy domownik
Ozzy po sterylceJak widać ciągle coś się dzieje,urlopu brak  i tak od dziewięciu lat.Kochani po ostatnim poście ogarnął mnie wielki smutek.Ja wiem że urlopy i trochę może krucho z finansami tylko tak jakoś prawie pusto na koncie.Proszę oto osoby które zechciały nas wesprzeć Maria Aleksandra K-50zł,Sylwia MariaR-30 zł,Bolesław MaciejB-50zł,Maria B-W-50,KatarzynaM-100zł,MagdalenaT100zł ,UrszulaD-10zł.Tym osobom dziękuję z całego serca za wsparcie.Niestety to kropla w morzu,za te pieniążki zakupiłam trochę jedzenia i na tym koniec.Nie wiem jak prosić i przekonać Was o tym że każdy grosz idzie na zwierzaki.Może ktoś zechce sam za sponsorować coś do jedzenia dla kociaków.Mamy prawie pusto a i środków nam brak na zakupy.Może suchej karmy choć worek Smilla się nazywa albo mokrej,albo może choć domek z siana i marchewki dla królików.W zooplusie  są promocje.I tak mi przykro jakoś.Zrobiłam się apatyczna i smutna.To chyba zmęczenie materiału.Może następnym razem jakoś bardziej się ogarnę i lepiej wysłowię.Koleś niestety odszedł do lepszego świata,nerki nie podjęły pracy i znowu porażka.O marzeniach nie będzie,nie mogę marzyć muszę myśleć o moich zwierzakach.Dziękuję jeszcze raz za wszystko .Kwiaciarenka

5 komentarzy:

  1. Witaj,trzymaj.sie.,jestem.obecnie.bez.pracy,ale.mam.nadzieje,wkrotce.,ze.ja.znajde.to.wtedy.przeslemy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,przeslalam.25.zl,mam.nadzieje,ze.jutro.u.Ciebie.juz.bedzie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo,aż mi głupio przyjąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bolesław Maciej B - to ja, czyli mąż :) Dorzucę cosik, jeszcze przed wyjazdem. Kwiaciarenko, choć buzię do słońca wystawiaj, żeby ciepło i światło podnosiło na duchu, jeśli ludzi za mało :(

    Uściski śle,
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce odpada,chować się muszę,niestety zdrowie już nie to samo.Wiem kochana że ty ty.Bardzo dziekuje

      Usuń