wtorek, 24 września 2013

Dobre wieści.

Wczoraj  Ori z bloga Tymiankowego zadzwoniła do mnie z prośbą o przechowanie psiej rodziny z Wyszkowa,koczującej w rowie,zgodziłam się bowiem trzeba sobie pomagać i wspierać się wzajemnie.Pan Michał który znalazł psią rodzinę z poświęceniem  wiózł ją do mnie prawie 70km w jedną stronę.Wielki podziw i podziękowanie dla Niego.Mama ,dwoje małych szczeniaczków i jeden starszy z poprzedniego miotu zajechały około 19 wieczorem,prawie ryczałam jak ich zobaczyłam ale udawałam twardziela.Dziś rano coś mnie tchnęło i zadzwoniłam do Pani doktor,kazała przywieźć rodzinkę na przegląd bo nigdy nie wiadomo co w futerku piszczy.Bomba wybuchła chwilkę potem bo okazało się że średniaczek Junior  ma początki choroby kleszczowej,szybciutko na warsztat mamusię badanie krwi i na szczęście czysto,mamcia ma  anemię.Pani doktor zapewniła że przy normalnym żywieniu wszystko dojdzie do normy,podajemy kwas foliowy i papu.Teraz wieczorem zajrzałam do nich i chyba pierwszy raz ta psina spała spokojnie najedzona i bezpieczna,choć nie na tym posłanku co trzeba.Maluszki są zdrowe.Cuda się jednak zdarzają,Ori chyba stanęła na uszach bo biszkoptowy chłopczyk już pojechał do nowego domku.Pozostał a jeszcze ciemnobrązowa dziewczynka,średni piesek i matka,oczywiście szukamy dla nich kochających i odpowiedzialnych domków.Pieski są bardo łagodne i kochane.

 Junior
 Dziewczynka (narazie bez imienia)
Sunia


Zdjęcia robione wieczorem.Kochani zwracam się do Was z prośbą o choć najdrobniejsze wpłaty na fundację Tymianka,każdy kto ma jakieś zwierzątko wie ile kosztuje leczenie.Niech te zwierzęta będą szczęśliwe,nie zostawiajmy Ori bez pomocy i wsparcia.

5 komentarzy:

  1. Kwiaciarenko myślę że rozpęta się na blogach iście Tymiankowa akcja.
    Uściski zasyłam i cieszę się z dobrych wieści.
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaciarenko jaka wspaniałą rodzinka psiaków akcja Tymianków ma swoje zalety buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jak zwierzęta potrafią z sobą żyć w symbiozie.

    pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim rozdaniu:

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo,może wpadniesz do pomocy jako wolontariusz:]

      Usuń